Pulizia è mantenimentu di e gambe di u sofa di metallu è i so vantaghji è svantaghji

Cumu pulisce u metalegambe di divano in a vita di ogni ghjornu ?In ogni casu, chì sò i vantaghji è i svantaghji di i gammi di u sofa di metallu?Oghje, u fabricatore di mobili spiegherà unu per unu.

In a nostra vita, u mobili di vetru metallicu hè ancu assai cumuni, è hè ancu unu di i mobili chì necessitanu mantenimentu in a nostra famiglia.Oghje, avemu da presentà i metudi cumuni di mantenimentu, vantaghji è disadvantages di i gammi di mobili di metallo per a vostra riferenza in a vita.

DUNCulazione di gambe di mobili metallici

1. Plastic sprayed metal furniture leg

Se ci sò macchie nantu à i gammi di u mobili di metallo spruzzatu di plastica, sguassate cù un pannu di cuttuni umitu è ​​poi seccu cù un tela di cuttuni seccu.Attenti à ùn mantene l'umidità.

2. Gambe di mobili di metallo cromate

I gammi di mobili in aluminiu ùn ponu micca esse posti in un locu umitu, altrimenti hè faciule d'arrugginisce è ancu causanu a caduta di u revestimentu.Se a film di chrome plating hà spots di maglia marroni gialli, hè generalmente lavatu cù oliu neutru per impedisce a so estensione.S'ellu ci sò dighjà spots di ruggine, immergete e macchie d'oliu cù filu di cuttuni o spazzola, appricà nantu à i lochi di ruggine per un pocu tempu, è poi sguassate avanti è avanti finu à chì a ruggine hè eliminata.Ùn mai li pulisce cù carta vetrata.Mobili cromati ùn sò generalmente micca usati.Una strata di l'agentu antirust pò esse rivestita nantu à a capa cromata è posta in un locu seccu.

3. Gamba di mobili di titaniu

Di sicuru, i gammi di u mobili di titaniu d'alta qualità ùn anu micca arrugginitu, ma hè megliu per mantene menu cuntattu cù l'acqua è spessu sguassate cù filu di cuttuni seccu o tela fina per mantene a splendore è a bellezza.

4. Punti chì necessitanu attenzione in usu

Ùn importa micca u tipu di gammi di mobili rivestiti di metallu, deve esse posti cun delicatezza quandu si move per evità a collisione;Evite di toccu parti di metalli duri, cum'è coltelli, chjavi, etc., per evità di graffià.Ùn piegate micca troppu duru per assicurà chì a parte plegata ùn hè micca dannata.

Vantaghji di i gammi di mobili di metallo

A prevenzione di u focu hè principarmenti riflessa in chì i gammi di u mobili metallicu ponu resiste à a prova di u focu è minimizzà e perdite.E caratteristiche resistenti à l'umidità sò più adattati per u sudu.In a vasta regione miridiunali di a Cina, sempre chì a temperatura hè 12 ~ 14 ℃ è l'umidità relativa supera u 60%, diventerà un paradisu per a crescita di muffa è un fogghiu per a ruggine.Carta preziosa, documenti, foto, strumenti, droghe preziose è diversi dischi magnetichi è filmi sò in periculu di umidità.A prestazione a prova di umidità di i raccordi pò risolve i prublemi di e persone.In l'era di l'informatica, u rendiment diamagneticu hè particularmente impurtante.I dischi magnetichi chì cuntenenu sicreti cummerciale, statistiche, dati persunali, fugliali video storichi, imàgine preziose, CD è altre articuli sò più a paura di l'interferenza brusca forte di u campu magneticu.Gambe di mobili di metallo cù caratteristiche diamagnetiche ponu risolve stu tipu di prublema.

I svantaghji di e gambe di mobili di metallo

1. A materia prima di i gammi di u mobuli di metallu friddu duru sò ferru è sta lamina d'acciaio laminata à friddu.E pruprietà fisiche determinanu a durezza è a friddizza di i gammi di u mobili d'acciaio, chì currisponde à a tessitura calda chì piace à e persone.Per quessa, per ragioni di texture, i gammi di mobili di metallo sò spessu rifiutati da parechje persone.

2. Sonu forte è culore unicu.Quandu i gammi di mobili di metallo sò usati, per via di i fatturi naturali di i materiali, pruduceranu soni chì a ghjente ùn piace micca.In quantu à u culore, i gammi di u mobili di metallu avianu solu un culore solu à u principiu.

Guida per l'acquistu di gambe di mobili di metallo

1. junction saldatura: tutti i junci saldati di bona struttura di gamba mobili di metallu sò lucidati liscia, e poi electrostatically sprayed.Hè impussibile per i prudutti boni di pulisce manualmente.

2. Spraying: i prudutti rigulari ponu pruduce un inseme di gammi di mobili di metallo d'alta qualità solu per mezu di parechji prucessi, cum'è degreasing, pickling and derusting, phosphating, rinsing, dust handling, powder spraying, drying, cooling and packaging.

U sopra hè un pocu cunniscenze nantu à i gammi di u sofa di metallu.Spergu chì vi pò aiutà.Se vulete sapè di più nantu à e gambe di mobili di metallo, per piacè cuntattateci.

 

Ricerche relative à u divano di gambe di mobili:


Tempu di post: 11-Jan-2022
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi