Cumu pitture gambe di mobili di metallo

Sè u vostru internu o forametallugammi U mobili hè digià avutu prublemi cù a pittura sbucciata è a ruggine, a manera più faciule di respira una nova vita hè di applicà un pocu di pittura.L'editore d'oghje vi purterà à capisce i vantaghji di i mobili metallichi cù cumu utilizà a ruggine di pittura!

Se vulete una finitura liscia extra quandu pittura mobili di metallu cù sezioni arrotondate - utilizate spray primer è spray paint.Di sicuru, ci hè più di una manera di finisce un prughjettu cù successu.A chjave per ottene una finitura di spazzola assai liscia nantu à superfici metalliche sottili è rotonde hè di utilizà una piccula spazzola di alta qualità cù setole longu è flessibili.

Metudu di pittura à spazzola

Aduprà a prima è a pittura ghjustu vi aiuterà ancu à ottene un risultatu assai lisu, a pintura hè un pocu più caru, ma se fate un sforzu di pittura qualcosa chì pare bè è durabilità - vale a pena.

Sposta i vostri mobili scelti in una zona ben ventilata è mette nantu à u ghjurnale o carta a prova di polvera.Cum'è cù qualsiasi pittura, assicuratevi chì a superficia per esse pittata hè pulita, secca è libera di pittura, grassu è contaminanti.

Se ci sò materiali non metallichi, cum'è sedi di coghju nantu à u mobili di metallu, hè necessariu di coperà questi lochi cù ghjurnali di scarti per assicurà chì a pintura ùn cascà micca nantu à elli.Allora aduprate un rag per trattà cù a basa, pulizziari a strata solta nantu à u metallu, blocchi di ruggine è simili ancu vulete pulizziari, è poi macinate, u rolu di macinazione hè u primu passu di a rimozione di ruggine, ci sò duie manere. : macinazione a secca : carta vetrata per a macinazione.

Hè adattatu per a macinazione di vernici dure è fragili.U so svantaghju hè chì assai polvera serà pruduciutu durante l'operazione, chì affettarà a salute ambientale.

Sanding wet: Sanding cù carta sabbiata o acqua saponata.

Water grinding pò riduce i segni di usura, migliurà a liscia di u revestimentu, è salvà carta di sabbia, travagliu.

Ma dopu à l'acqua di grinding deve esse attentu à spraying paint, unu hè d'aspittà chì a capa di grinding d'acqua secca completamente secca prima di pittura a capa più bassa, ma u sustrato cù una forte absorption d'acqua ùn deve esse grinding d'acqua.Dopu à pudè usà dike bellezza ruggine rè dipoi u vernice spray, scuzzulate a buttiglia, cusì chì u pittura acqua in l 'buttiglia hè cumplettamente mischjà, in ordine per impediscenu a differenza di culore è altri prublemi, è tandu vi pò principiatu à spruzzà, in u distanza da u mobili di metallu 10-20 cm distanza spray.

U principale sempre deve vede vi spruzzate i mobili in a dimensione di l'area, se l'area hè più grande, allora pudete esse un pocu luntanu, sputò u pittura pò esse spruzzatu nantu à a superficia di u mobili hè più largu, ùn avete micca. a preoccupà circa accidintali arrivare à un altru locu, mentri strette, cum'è la pusizioni gamba tavola abbisogna distanza, jet Angle sarà un pocu picculu, ma dinù deve attente à a grandezza di u nozzle pressure,.Altrimenti, falla.Stu puntu ùn pò esse captu à una volta, vi ponu prima pruvà à adattà à a prissioni di u nozzle prima di custruzzione, è l 'effettu di a distanza affettanu u rate of ejection.

Questu hè cumu per pitture gambe di mobili di metallo.Se vulete sapè di più nantu à e gambe di mobili di metallo, cuntattate u nostru fabricatore.

Ricerche relative à u divano di gambe di mobili:


Tempu di post: 20-Jan-2022
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi