Sapete modi per cunnette i bunnings di gambe di tavoli da caffè

I nostri pedi di mobili pò esse usatu per tavule di pranzu, scrivanie, tavoli di caffè, banchetti di cucina è isuli, lavandini, tavoli di caffè, banche, etc. Quandu cumprate un outrigger da noi, pudete sceglie l'opzioni d'accessori più adattati per u outrigger.Sottu, ugambe di tavolino da caffè bunningsu fabricatore Gelan Furniture Foot vi dice.

E gambe di a tavola di caffè ponu esse facilmente fissate da i seguenti 3 metudi cumuni:

1. Piastra di metallu angulu drittu

Fixà a piastra di metallu à u fondu di u mobili cù 4 viti (inclusi).Un bolt hè statu stallatu in u mità di a gamba, è a restante 5/16 inch di filu esposta hè stata avvitata in a piastra metallica.I pedi pò esse facilmente torciati per u almacenamentu è u trasportu.Una soluzione rapida, faciule è economica, assai adattata per applicazioni di luce.Pò esse usatu per attache dritte è angulate.

2. Attaccu direttu

I pedi di metalli ponu esse fissati senza parti supplementari o servizii - ponu esse fissati direttamente à u fondu di u mobili cù i viti attaccati.Piedi metallici più pesanti (cum'è i nostri pedi di coni metallici industriali) sò adattati per tavule più grande è più pesanti.I gammi di Hairpin sò più adattati per i tavulini più chjuchi è più ligeri.

3. Singulu angle cleat

Sò fissati à a parte sottu di u mobili cù i viti attaccati.Installa a parte di u bullone 3/8 "x 2½" in a gamba, è avvite u filu esposta di ¾" rimanente in a tacchetta. U pede pò esse facilmente avvitatu per u almacenamentu è u trasportu. Una soluzione rapida è faciule, assai adattata per trè tavule Leg. o banche di sei gambe cù pads angulati antiscivolo o supporti di mezza gamba nantu à a tavula.

Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione pergambe di scrivania in metallo persunalizati.Ottene più dettagli avà!

I sopra sò trè metudi di cunnessione cumunimenti utilizati per e gambe di tavulinu.Spergu chì vi sarà di qualchì aiutu.Se ùn sapete nunda, benvenutu à cunsultàci, simu un fornitore di gambe di tavulinu da China-Gelan.Ricercabile"furniturelegssupplier.com" .Benvenuti à cunsultàci !

Seguitemi, sparte 8 modi simplici per cunnette e gambe di tavulinu, lasciate risolve i vostri bisogni da sè stessu.

China Geran si cuncentrapedi di mobili di metallu high-end, gambe di mobili di metallu è uu megliu design d'accessori di mobiliè a pruduzzione, cumpresi: gammi di tavulinu in metallo di lusso, gambe di sedia di caffè di metallo, gambe di tavola di caffè di metallo, gambe di tavola di metallo, spalle di scrivania di metallo, gambe di divani di metallo solidi, divani di metallo Legs è cusì.Semu una impresa eccellente è un fornitore affidabile di gambe di mobili metalliche persunalizati in Cina.

Ricerche relative à Gambe di tavola da caffè:


Tempu di Postu: Apr-13-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi