Comu sceglie un divano è e gambe di un divano

A maiò parte di e case rinuvate sò più preoccupati di: grandi pezzi di mobili, apparecchi elettrici, stile di decorazione, etc., è pò esse pocu attente à i dettagli, cum'è i picculi accessori di mobili.Ma vogliu dì chì i dettagli determinanu u successu o fallimentu.Oghje, fighjemu un ochju à u fabricatore di a gamba di mobili di metallo blu per vede quale materiale hè megliu per ugamba di divano?

1. I gammi di u sofa sò spartuti per materiale

Giniralmenti, i materiali di gammi di sofa include logs, metallu, azzaru inox, alluminiu, alea di zincu, roti duru di gomma, plastiche, etc. À mezu à elli, l'acciaio inossidabile è a lega di zincu sò più cumuni in a decorazione muderna.

2. I gammi di u divano sò assuciati cù u divano

In generale, i divani di materiali diffirenti spessu determinanu u materiale di e gambe di u sofa.Ci sò ancu collocazioni creativi chì pudete sceglie secondu e vostre preferenze.

3. Paraguni di gammi di sofà cù materiali diffirentihttps://www.gelanfurnitureleg.com/furniture-legs/

Legnugambe di divano:

In generale, hè assuciatu cù un divano di legnu.Stu tipu di aritmetica hè u materiale più tradiziunale di a gamba di u divano cinese.In generale, u stilu cinese o novu stile cinese hè più adattatu.U sufettu di lignu hè chjamatu da u nostru latu: a sedia di u capu.I boni gammi di u sofà di lignu sò durable, ma u prezzu hè relativamente altu.L'usu longu pò causà muffa, è hè difficiuli di pulizziari è mantene.

Gambe di un divano in metallo:

Hè più durable, ma dà à a ghjente una sensazione di friddu, ma ùn ci hè bisognu di preoccupassi d'esse umitu è ​​muffa, è u prezzu hè relativamente bassu.Havi alta densità, superficia liscia è delicata, bassa capacità portante, anti-ossidazione, è bona estetica.Hè assai amatu da i ghjovani muderni.

https://www.gelanfurnitureleg.com/metal-sofa-legs-suppliers-modern-gold-furniture-leg-gelan-product/

Gambe di u divano in plastica:

Resistente à l'usura è antislip, hè benefica per prutege a terra è hà un costu più bassu.Ma u plasticu hà una durezza bassa è una bassa capacità portante.

Gambe di gomma dura di u divano:

A più caratteristica di gomma hè a resistenza à a temperatura alta è a bona resistenza à l'usura.

4. Riassuntu

Diversi materiali anu diverse caratteristiche è attributi, è i pruprietarii ponu sceglie secondu i so bisogni.Inoltre, una gamba di sofa pò esse cumpostu di diversi materiali, chì hè ancu assai bella è pratica.

Quì sopra hè l'intruduzione pertinente nantu à cumu sceglie a gamba di u divano.Prima, amparate più nantu à l'infurmazioni di u produttu di a gamba di u divano di metallo, per piacè cuntattateci!

Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione digambe metalliche all'ingrosso.Ottene più dettagli avà!

Cum'è un prufessiunali prufessiunali è fabricatore di gambe di divani di metallo, gambe di divani di metallo, gambe di tavulini di metallo, etc., simu assai felici di risolve i prublemi ligati à e gambe di u divano in metallo è di i tavulini per voi.Pudete seguità u nostru situ web:wwww.gelanfurnitureleg.com

Ricerche relative à u divano di gambe di mobili:


Tempu di post: 25-May-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi