Cumu installà a gamba di un sofa in metallo

Perchè u prucessu di pruduzzione attuale enfatizeghja a divisione di u travagliu, a cuuperazione è a cooperazione mutuale, i prudutti di i mobili di sofà ùn sò più statici cum'è prima.I divani muderni sò soprattuttu assemblati, chì hè cunvenutu per i cunsumatori per installà.A più impurtante hè a stallazione di e gambe di u sofa, chì hè assai impurtante.Sapete cumu installà una gamba di divano Allora, u fabricatore di gamba di divano di metallo Glan Furniture Foot vi dicerà cumu installà ungambe di mobili di canapè.

À chì deve esse attentu à l'installazione di i pedi di u sofà di metallo?

1. A dimensione di u pede di canapè

Se u salottu ùn hè micca grande, i gammi di u sofa ùn deve esse micca troppu grande.U sufettu deve esse in armunia cù l'ambienti generale di u salottu, cusì un bellu sufettu ùn si trova micca in a dimensione di l'area, ma in dà à e persone un sensu.Grandi gammi di divani daranu à e persone un sensu di depressione.Per quessa, quandu cuncepisce e gambe di u sofa, duvemu cunsiderà u rapportu generale di u divano à u salottu.

2. U mudellu di u lettu cù i gammi

I mudelli cumplicati ùn sò micca adattati per decoru i gammi di u sofa, altrimenti avarà l'effettu di proclamà l'armata per vince u maestru, è serà facilmente distractatu.A dicurazione di u sofa da a nostra cumpagnia hè ancu per l'effettu di decoru generale di u salottu, cusì quandu scegliemu u mudellu di a gamba di u sofa, duvemu sceglie un mudellu chì hè simplice è uniformemente distribuitu è ​​micca densu.

3. U culore di upedi di divano

Hè ben cunnisciutu chì quandu vi vede a TV per un bellu pezzu, i vostri ochji ferite è a ghjente si stanca.Per quessa, hè megliu di sceglie culori luminosi è freschi per u sufettu, cum'è: biancu, blu chjaru, giallu chjaru, etc. I culori di caramelle brillanti chì sò populari oghje ùn sò micca adattati per decorate u salottu.

Cumu mantene e cumpetenze dopu a stallazione di gambe di un divano di metallo?

1. Assicurà a ventilazione di a stanza

Troppu seccu o umitu accelerà l'anziane di a pelle;in segundu, ùn fate micca i gammi di u divano in u sole direttu, è ùn mette micca in i lochi induve l'aria condizionata soffia direttamente, perchè questu durà i gammi di u divano è fade.

2. Ùn aduprate micca acqua saponata per pulizziari

acqua saponata, detergente è altri prudutti di pulizia ùn solu ùn ponu micca effittivamenti caccià a polvera accumulata nantu à a superficia di a gamba di u sofa, ma ancu avè un certu gradu di corrosività, dannu a superficia di a gamba di u divano, è scurisce u mobili.

3. Ùn strofinate vigorosamente

Divisu da u materiale, i gammi di u divano pò esse divisu in parechji tipi, i materiali sò diffirenti, u metudu di mantene u divano hè diversu, è i gammi di u divano in pelle ùn deve esse strofinatu duramente durante u mantenimentu, per evità l'usura di a superficia. materiale.

U sopra hè nantu à cumu installà a gamba di u divano, spergu chì vi sarà di qualchì aiutu.Se ùn sapete nunda, per piacè cunsultateci.Semu un fornitore di pede di mobili di metallo da China-Grand Bluehttps://www.gelanfurnitureleg.com/Benvenuti à cunsultàci!

Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione diall'ingrosso gambe di forcina.Ottene più dettagli avà!

Ricerche relative à i gambe di divani in metallo:


Tempu di Postu: Apr-07-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi