Cumu installà e gammi metalliche di hairpin di a tavola?

Fighjendu nantu à u disignu è a produzzione di mobili cumpresi:gambe di tavulinu in metallo, sedia di caffè di metallugammi, gambe di tavulinu in metallo, gambe di tavulinu di metallu, spalle di scrivania in metallo, gambe di u sofà di metallu, gambe di divani di metallu è altre gambe di mobili in metallo persunalizati, una eccellente impresa è fornitore affidabile in China Gelanaccessori di mobili di metallu persunalizati.Oghje, i nostri diseggiani cullighjanu è sorte alcune informazioni di stallazione nantu à e gambe di mobili di metallo.

Allora cumu installà ugammi di metallo forcinadi a tavula ?

https://wwww.gelanfurnitureleg.com/hairpin-legs-v-iron-steel-restaurant-coffee-dining-furniture-table-hairpin-legs-gelan-product/

 

https://www.gelanfurnitureleg.com/hairpin-legs-v-iron-steel-restaurant-coffee-dining-furniture-table-hairpin-legs-gelan-product/

Considerazioni di disignu

Pudete fà capolavori di mobili eleganti, dilicati è scultorei cù e gambe di hairpin.Paradoxalmente, sò cusì faciuli di stallà chì quasi ogni superficia plana pò esse un desktop.Ci hè una vechja porta di legnu ?Pudete fà una tavola di hairpin.Chì ne dite di una tavola di lignu ruvida in u sotano?Tavola di caffè istantanea.A manera più faciule di fà una tavula hè di fà una tavola cù e gambe di hairpin!

Megliu metallu, megliu gammi

I nostri gammi di hairpin sò fatti di acciaio laminatu à friddu.U metallu hè disegnatu friddu trà i rotuli di furmazione invece di caldu.I pedi di metallu chì avemu urdinatu sò più puliti è più lisci di quelli fatti d'acciaio laminatu in caldu.Ùn anu micca e squame è crosta chì i gammi rotulati caldi anu, perchè anu un finitu più uniforme.Avemu aduprà l'acciaio dolce in i gammi di hairpin perchè pò fà e gammi più forti.L'usu di l'acciaio à altu carbonu pruvucarà a frattura di saldature fragili.E gambe fatte d'acciaio dolce anu una resistenza di saldatura megliu cà e gambe d'acciaio ordinariu.

cumpetenze di selezzione

Ovviamente, l'altezza hè a forza motrice chjave per a selezzione di a gamba di hairpin.Per i banchi o tavule di caffè, avete aduprà 16-inch high hairpin legs.Per u supportu terminale, 24 inch seranu utilizati.A tavola di pranzu è a scrivania sò longu 28 pollici.

Cum'è un fornitore globale eccellente è prufessiunale di persunalizatigammi è pedi di mobili di metallu, China Gelan cuntinueghja à lanciari novi gammi di mobili di metallu è infurmazione di u produttu di pedi di mobili di metallo.Pudete seguità a nostra homepage è chjude.https://www.gelanfurnitureleg.com/

Dui colpi o trè colpi ?

Per una piccula tavola di pranzu, l'aspettu è l'effettu di un hairpin di 28 pollici di dui poli hè assai bonu.Per tavule più grande è cime più grossi, pudete vulete cunsiderà un hairpin di trè bar.U terzu bastone stiffen a gamba è eliminà ogni "swing".A cima più grossa pare ancu fantastica!

Decorazione di gamba

I gammi di hairpin sò fatti d'azzaru, chì arrughjeranu è macchianu a ropa è i tappeti.Hè per quessa chì i nostri gammi di hairpin utilizanu trattamentu di superficia di rivestimentu in polvere praticu, è ancu usanu trattamentu di superficia galvanica di lussu.Sò più resistenti à a ruggine cà i pedi d'acciaio senza rivestimentu.

Top supportu

A tavula tradiziunale usa un mantellu perifericu per cunnetta i gammi è formanu una basa per impedisce a cima di sagging.Tuttavia, l'orologio di hairpin ùn hà micca un grembiule.Invece, cunnette i gammi di hairpin direttamente à a parte sottu di u desktop.Perchè ùn ci hè micca un grembiule, è per mantene a tavola piatta è di supportu, per piacè cunsiderà aghjunghje splints di legnu in i gammi di hairpin.

mette i gammi di tavulinu sottu à u tavulinu

I gammi di Hairpin sò faciuli à stallà.I pedi venenu cù viti di fissazione superiore chì sò almenu ¾ "di grossu. Se u vostru estremità superiore hè almenu ¾" di grossu, i viti chì vi mandemu ùn anu micca perforatu a superficia di u desktop.U vitu hè un viti d'accionamentu quadratu, chì pò esse fermamente afferratu pocu à pocu.Se ùn avete micca un drill bit quadratu, pudete urdinà.I viti sò auto-tapping, dunque se si usa un driver di putenza, ùn ci hè bisognu di pre-perforà i buchi di posizionamentu.Sè vo aduprate un cacciavite, avete bisognu di perforà un foru pilotu prima.Se u grossu di a cima ùn supera micca ¾ inch, alcuni viti anu da esse scurciati.

Montatura di gambe

I gammi di Hairpin sò faciuli à stallà è caccià.Questu hè fattu da vultà u desktop upside down.Basta à pusà un pede nantu à l'angulu di a tavula à u mumentu, circa 2½ pollici da u bordu di a tavola.Aduprate 2 viti per riparà temporaneamente.U stessu hè veru per l'altri trè gammi.Turnate a tavula è evaluate.Pudete aghjustà a pusizione di e gammi secondu u vostru propiu ghjudiziu esteticu per ottene un aspettu adattatu, è poi riparà e gammi cù i viti restanti.

L'ultime parolle

I gammi di hairpin sò una bella manera di sprime un stile forte.Hanu assai finiture per cumplementarii a vostra decorazione.Sò simplici per installà, quasi sottu à qualsiasi superficia di legnu pianu.A tavula pò esse rinfurzata aghjunghjendu un sistema di cleat.

Sè site interessatu in questi prudutti è infurmazioni in questa zona, aspittemu e vostre lettere, chjamate per scambii, cunsultazioni,cornici di mobili metalliche persunalizatie pedi di mobili di metallu, etc.. Avemu vi serve in u modu di vendita diretta fabbrica!

Pagina iniziale di Gelan Metal Sofa Leg:https://www.gelanfurnitureleg.com/, mail:gelanfurniture@163.com,TEL: +86 13480550448

Ricerche relative à u divano di gambe di mobili:


Tempu di Postu: Aug-04-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi