Cumu riparà e gambe di u tavulinu in vetru

Sia per piacè o divertimentu, a tavola di caffè hè un rolu assai impurtante.À u listessu tempu, coopera ancu cù a dicurazione di a casa, è hè stata elevata à un novu livellu.Parechji netizens piace à cumprà una tavola di caffè simplice di vetru.U materiale ùn hè micca bonu è pò esse facilmente dannatu.Sè a gamba di u tavulinu cafè, chì deve fà?Pò esse riparatu ?Sottu, cù sti dumande, seguitate ufabricatore di gambe di tavulinuGlan Furniture Leg, imparemu inseme.

Cumu riparà una tavola di caffè di vetru cù una gamba cascata?

1. Distinguite se u vetru nantu à u tavulinu di vetru hè vetru temperatu o vetru ordinariu.S'ellu hè vetru ordinariu, pò esse pegatu cù cola di vetru, ma ùn hè micca forte cum'è prima.Se u vetru temperatu hè adupratu, l'effettu di a cola di vetru generale ùn hè micca evidenti, è l'effettu di a cola UV hè megliu.

2. Truvate uni pochi di libri pisanti, mette in u cantonu di u muru, è stackli finu à ch'elli sò alti cum'è a tavola di caffè.Per assicurà a fermezza di e gambe di a tavola di caffè, aduprate una corda per riparà i libri, è dopu apre un foru di viti per compie a cunnessione trà e gambe di a tavola di caffè è e gambe di a tavola di caffè.3. Aduprate corda lace littiraria o corda culurita ferma à drillà un picculu pirtusu in i quattru anguli di u tavulinu caffè, mette lu in u cantonu di u salottu, è poi riparà i dui lati di u tavulinu è u muru.

Precauzioni quandu si riparà u tavulinu in vetru per a gambe di caffè:

1. Dopu à u ligame, assicuratevi di mette in u locu senza toccu o e cose nantu à ellu, è aspettate chì a cola hè completamente secca prima di usà.Altrimenti, hè faciule d'affettà u so effettu di ubligatoriu.

2. Aduprate cola per appiccicà a tavola di caffè di vetru.Attentu à ùn toccu o mette cose pisanti nantu à quandu l'utilizate in u futuru.

3. di solitu attenti à verificà s'ellu hè surtitu fora di cola, s'ellu si principia a loosen, si deve esse rimpiazzatu in tempu à impedisce colaps in usu.

4. Se ci sò i zitelli in a casa, hè cunsigliatu di rimpiazzà a tavola di caffè di vetru, perchè i zitelli cullà, chì hè assai periculosu.

U cuntenutu di sopra hè introduttu quì, crede chì tutti sapete cumu trattà cun ellu.Se ùn sapete nunda, benvenutu à cunsultàci, simu un fornitore di gamba di mobili in metallo da China-Grand Blue https://b18.goodao.net Benvenuti à cunsultàci!

Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione digamba di mobili all'ingrosso.Ottene più dettagli avà!

Immagini per i piedi di mobili di metallo


Tempu di Postu: Apr-07-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi