Chì sò i vantaghji è i svantaghji di e gambe di mobili metalliche persunalizati

A ghjente muderna hà esigenze più altu è più altu per a qualità di vita.Quandu sceglite mobili customizati, a selezzione di gammi hè ancu assai particulari.Ci sò parechji materiali di stile pergambe di mobili persunalizatiin u mercatu prufessiunale.Avà u fabricatore di gambe di mobili Gelan piacerebbe parlà cun voi di e gambe di mobili in metallo persunalizati per capisce i vantaghji è i svantaghji digambe di mobili di metallu persunalizati.

Che ne dite di gambe di mobili in metallo persunalizati?

U materiale di custumigambe di mobili di metalluhè fattu di legnu è pannelli basati in legnu, cù l'azzaru cum'è u materiale di basa di scheletru.Tutti i tipi di mobili persunalizati sò novi tippi di mobili persunalizati dapoi l'anni 1990.

Vantaghji di e gambe di mobili in metallo persunalizati:

1. Pipa di metallu Thin-walled hà forti toughness è ductility.In u disignu, pruvate à seguità e tecniche artistiche di u designer è dà u ghjocu pienu à l'imaginazione.Prucessa ogni tipu di superfici curve in diverse forme, belli forme d'arcu è stili.Parechje gammi di mobili di metallu customizati anu forme uniche è stili d'avanguardia, chì mostranu un stilu assai umanu, è questi sò spessu difficiuli di currisponde à i gammi di mobili di lignu.

2. U revestimentu di a superficia di i gammi di u mobili di metallu persunalizati pò esse discrittu cum'è culurita.Puderà spruzzà ogni tipu di polveri di poliuretanu di culori brillanti, è pò ancu spruverà ogni tipu di cromatura brillanti è brillanti;pò spruzzà ogni tipu di nitruru di titaniu di vacuum brillanti di cristalli o carbure di titaniu, è pò ancu spruzzate di titaniu è di polvere cù dui o più culori brillanti..I gammi di mobili di metallu customizati integranu l'usu è l'estetica, è certi mobili high-end anu ancu un valore di cullezzione.

3. I tipi è variità di gammi di mobili di metallu persunalizati sò assai ricchi, è ponu esse usatu in a camera, u salottu è a sala di pranzu.Queste gambe di mobili di metalli persunalizati ponu creà l'atmosfera richiesta da e diverse stanze in a famiglia, diversificà u stilu di famiglia è avè una atmosfera più muderna.

4. U prezzu di i gammi di mobili di metallu persunalizati hè assai più prezzu di i gammi di mobili in legnu solidu.Questu ùn hè micca riccu in l'ingudu, ma per e famiglie economicamente belle, si pò dì chì hè prezzu in qualità è vale a pena cumprà.

I svantaghji di e gambe di mobili in metallo persunalizati:

1. U materiale hè troppu duru è friddu per currisponde à u stilu mudernu di casa.

2. Pochi materiali metallici utilizati sò autentichi inossidabili, chì anu oxidatu è rust in u tempu.

Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione digambe in acciaio inox all'ingrosso.Ottene più dettagli avà!

Quì sopra sò i vantaghji è i disadvantages di i gammi di mobili metallichi persunalizati.Se vulete sapè di più nantu à e gambe di mobili, pudete cercà "furniturelegssupplier.com". Semu un furnitore di gamba di mobili di metallo da a Cina - Gelan, benvenutu à cunsultàci!

Ricerche relative à i gammi di mobili in metallo persunalizati:


Tempu di Postu: Apr-28-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi