Chì sò e precauzioni per a stallazione di gambe metalliche per un divano

Perchè u prucessu di produzzione attuale enfatiza a divisione di u travagliu è a cuuperazione, è a cooperazione mutuale, i prudutti di i mobili di u sofa ùn sò più statici cum'è prima.I divani muderni sò soprattuttu assemblati, chì hè cunvenutu per i cunsumatori per installà.A più impurtante hè a stallazione di e gambe di u sofa, chì hè assai impurtante.Sapete ciò chì deve esse attentu à l'installazionegambe metalliche per u divano?In seguitu, i pruduttori prufessiunali di gammi di divani in metallo di Granville vi diceranu cumu installà gammi di divani.

Chì sò e precauzioni per installà e gambe di un sofa di metallo?

1. A dimensione di e gambe di u sofa.

Se u salottu ùn hè micca troppu grande, allora e gambe di u sofa ùn deve esse troppu grande.U sufettu deve esse in armunia cù l'ambienti generale di u salottu, cusì un sufettu bellu cuncepitu ùn deve esse micca in quantu à l'area, ma deve dà à a ghjente una sensazione.À u cuntrariu, i gammi largu di u sofa anu un sensu di depressione.Per quessa, quandu cuncepisce e gambe di u divano, duvemu cunsiderà u rapportu generale di u divano è u salottu.

2. U culore di e gambe di u sofa.

Comu ognunu sapi, fighjulà a TV per un bellu pezzu ferite l'ochji è a fatigue.Per quessa, hè megliu di sceglie culori luminosi è freschi per u sufettu, cum'è: biancu, blu chjaru, giallu chjaru, etc. I culori di caramelle brillanti chì sò populari oghje ùn sò micca adattati per decorate u salottu.

3. U mudellu di e gambe di u sofa.

I mudelli cumplicati ùn sò micca adattati per a decorazione di e gammi di u divano, altrimenti avarà l'effettu di proclamà l'esercitu è ​​​​cunquistà u maestru, è facilmente distrarà l'attenzione di e persone.Decoremu u sufettu per l'effettu decorativu generale di u salottu, cusì quandu sceglite u mudellu di e gambe di u sofa, avemu da sceglie un mudellu chì hè simplice, distribuitu uniformemente, è micca densu.

Cumu mantene e gambe di u divano di metallo dopu a stallazione?

1. Assicuratevi chì a stanza hè ventilata.

A secchezza eccessiva o l'umidità accelerà l'anziane di a pelle;in segundu, ùn mette micca i gammi di u divano in u sole direttu, nè in un locu induve l'aria condizionata hè direttamente soffiata, chì durà o fade e gambe di u divano.

2. Ùn aduprate micca acqua di sapone per a pulizia.

I prudutti di pulizia, cum'è l'acqua saponata è u detergente per lavà, ùn solu ùn ponu micca effittivamenti caccià a polvera accumulata nantu à a superficia di e gammi di u sofa, ma sò ancu corrosivi, chì dannu a superficia di e gambe di u sofa è facenu chì u mobili perde u so lustre.

3. Ùn strofinate vigorosamente.

I prudutti di pulizia, cum'è l'acqua saponata è u detergente per lavà, ùn ponu micca effittivamenti caccià a polvera accumulata nantu à a superficia di i gammi di u sofa, ma sò ancu corrosivi, perchè ponu dannà a superficia di e gammi di u divano è causanu chì i mobili perde u so splendore.

I sopratuttu sò precauzioni cunnessi è metudi di mantenimentu per a stallazione di gammi di sofà di metallo.Spergu chì pudete aduprà sti cunsiglii per installà i gammi di u sofa quandu installate divani per a vostra famiglia.

Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione digamba di tavulinu di metallu persunalizata.Ottene più dettagli avà!

Per piacè fate attenzione à noi è sparterà cumu sceglie gammi di divani di mobili persunalizati è gambe robuste di u divano in l'articulu dopu

Sè vo ùn sapete nunda, benvenuti à cunsultà noi, simu un furnitore di pede di mobili di metallu da a Cina - Gelan."https://www.gelanfurnitureleg.com"

Ricerche relative à gambe in metallo per un divano:


Tempu di post: Apr-20-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi