Chì sò i modi per riparà e gammi di u divano

Un sufettu di trè posti cumpostu di dui divani, ma si moverà quandu site nantu à questu, chì hè assai distressing.Allora, chì sò i modi per riparà e gammi di u divano?Pudete lascià u divano stà fermu in u locu!Cum'è un fabricatore prufessiunale di gambe di u sofà di metalluègambe di tavulinu di metallu, Geran vi aiuterà.

https://www.gelanfurnitureleg.com/sofa-steel-legs-modern-design-furniture-base-black-iron-legs-gelan-product/

Prima: trasfurmazioni di ogni ghjornu

1. Aduprà un pezzu di cuscinu di scuma nantu à ugamba di divano, o inserisci un pezzu di carta in u fondu di u sofà.Se rimpiazzate a scuma cù una bocchetta di gomma o un cuscinettu di gomma, fate u cuscinu di gomma nantu à a gamba di u sofa (dispunibule in ferreteria), è poi Spray acqua nantu à a superficia di u cuscinettu di gomma è farà.Pudete ancu mette una catifa nantu à i vostri pedi.

2. 2. Per l'estetica, s'ellu ùn hè micca u calore geotermicu, pudete applicà a cola di legnu nantu à u pianu di i gammi di u sofa, è serà faciule da pulisce dopu!Andate à Internet per circà "sofà foot anti-slip mats" chì sò a stessa dimensione di una carta bancaria.

3. In generale, i picculi pezzi fissi nantu à u divano sò abbastanza.Ùn ci hè bisognu di aghjunghje artificialmente alcuna parte fissa nantu à questu.A maiò parte di i divani sò abbastanza ragiunate in u disignu.Pudete mette nantu à u divano, è ùn ci sarà micca prublemi di sicurità.Questu pò esse assicuratu.

 

Siconda: infurmazione allargata

1. Assicuratevi chì a stanza hè ventilata.A troppa secca o umidità accelerà l'anziane di a pelle;in segundu, ùn mette micca e gambe di u divano in u sole direttu, nè in un locu induve l'aria condizionata soffia direttamente, perchè questu farà ugambe di divanoduru è fade.À

2. Ùn aduprate micca acqua di sapone per a pulizia.I prudutti di pulizia, cum'è l'acqua di sapone è u detergente, ùn solu ùn ponu micca effittivamenti caccià a polvera accumulata nantu à a superficia di i gammi di u sofa, sò corrosivi, chì ponu dannà a superficia di e gambe di u sofa è facenu i mobili dull.

3. Ùn strofinate vigorosamente.I gammi di u sofa ponu esse divisu in parechji tipi in termini di materiali.I materiali sò diffirenti, è i metudi di mantene u divano sò ancu diffirenti.Ricurdativi di ùn sferisce vigorosamente i gammi di u sofa di metallo di pelle durante u mantenimentu, per evità l'abrasione di u materiale di a superficia.

Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione digambe di mobili di metallu persunalizati.Ottene più dettagli avà!

In fatti, per u prublema di fissazione debbuli di i gammi di u sofa in casa, sò generalmente prublemi di sliding.A suluzione hè abbastanza sèmplice.U sopra hè una cullizzioni simplice di parechji metudi assai cumunimenti utilizati.L'usu simplice di pezzi chjuchi pò esse una bona suluzione.Risolve u prublema di u sliding di i vostri gammi di u sofa.Sì avete qualchissia dumande nantu à e gambe di u divano, i gambe di tavuletta, i gambe di tavuletta o di e gambe di tavuletta chì devenu esse cunsultate o acquistate, per piacè cuntattateci.Pagina iniziale di u divano in metallo Gelan: https://www.gelanfurnitureleg.com/, mail: gelanfurniture@163.com, TEL: +86 13480550448

Ricerche relative à u divano di gambe di mobili:


Tempu di posta: 04-04-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi