Chì ci hè a diffarenza trà i pedi altu è bassu di a gamba di u divano in acciaio inox

U stilu è u tipu di gammi di u sofa sò principalmente determinati secondu e so preferenze è u stilu di decorazione generale di u so propiu.Ma ugambe di mobili in acciaio inoxfabricatore Gelan Furniture Feet vi dicu ciò chì hè a diffarenza trà i pedi altu è bassu di u divano cù gammi alti.

In generale, i divani high-leg sò muderni è simplici in l'apparenza, ma in fatti ponu ancu esse assuciati cù u stilu pastorale europeu è americanu... I divani high-leg anu grandi vantaghji in paragunà cù i nostri divani generali à pavimentu è i divani bassi. divani., Hè ancu unu di i mutivi per quessa chì a maiò parte di noi serà a prima scelta: questu hè di facilità a pulizia.

Sofà low-foot: U sofa low-foot hè assai praticu in termini di struttura, è l'altezza generale di u backrest hè bassu, chì ùn hè micca solu favurèvule à u restu, ma riduce ancu a dimensione esterna di u divano, chì risparmia più spaziu. .Inoltre, u divano hè bassu in generale, cusì a basa hè ancu assai stabile.U divano à pedi bassu hè relativamente micca troppu esigenti nantu à u stilu di decorazione.A più impurtante hè chì a selezzione di u culore hè assai aperta è a forma hè ancu assai simplice, per quessa ùn hè micca menu favuritu da u sufettu altu.

Da un puntu di vista praticu

Quandu si pulisce u pavimentu, a parte sottu di u divano à pedi altu deve esse pulita spessu.Di solitu, se qualcosa chubby cade vicinu à u sufettu, hè faciule per rollu, ma hè faciule da piglià;s'è u divano à pedi bassu ùn hè micca cumpletamente pavimentatu, ci sarà una lacuna cù a terra.distanza.Dopu un bellu pezzu, a polvera s'accumula sempre, è alcune cose chjuche rotulanu in i cracks è ùn hè micca cunvenutu per piglià.À questu tempu, ùn ci hè micca una bona pulizia di i pedi alti, salvu chì avete verificatu deliberatamente s'ellu hè tuttu in tutti i lati quandu avete cumprà.

Di sicuru, perchè a basa hè più altu, a permeabilità di l'aire à u fondu di u divano hè ancu assai bona.A parte più bassu hè più altu ch'è a terra, perchè pò ghjucà un bonu rolu in a prevenzione di l'umidità è micca faciule di mudificà

Da u puntu di vista materiale

Ci sò parechji materiali chì custituiscenu u sufettu, cum'è metallu, rattan, legnu solidu, cuttuni, flannelette, cuir, è altri filler shoddy.In più di sceglie s'ellu sceglite i pedi alti o bassi, l'scelta di i materiali deve esse sceltu currettamente.Per i divani high-leg, u più impurtante hè in generale a struttura.Hè megliu alzà u cuscinu di u sofa quandu compra.Per esempiu, s'ellu i racks di chiglia di legnu solidu sò abbastanza è micca forti;a cosa più impurtante per i divani bassi hè u riempimentu internu.Ùn pudete micca strappà i divani di l'altri, perchè duvete truvà cummercianti affidabili per cumprà.

Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione perall'ingrosso gambe di tavola tornante.Ottene più dettagli avà!

U sopra hè nantu à a diffarenza trà i pedi altu è bassu di i gammi di u divano in acciaio inox, spergu chì vi aiuterà à qualchì puntu.Sè vo ùn capisce nunda, benvenuti à cunsultà noi, simu un gammi di metallu per u fornitore di divani da China-GeLan.Searchable "furniturelegssupplier.com", Benvenuti à cunsultàci!

Per piacè fate attenzione à noi è sparterà cumu scegliegammi di divani di mobili persunalizatiègambe robuste di u divanoin l'articulu dopu

Ricerche relative à i gambe di u divano:


Tempu di Postu: Apr-13-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi