Chì duverebbe fà se e gambe di u sofa in u mobili sò rotte?Induve possu riparà à pocu pressu

A qualità di a vita in casa cuntinueghja à migliurà, è i divani in i mobili sò constantemente aghjurnati.Da i precedenti divani in legnu solidu à i divani attuali di legnu è di metallu, ognunu hà i so vantaghji è svantaghji.I gammi è i gammi di u sufettu sò i pilastri chì sustene u sufettu tutale.S'elli sò dannighjati, u sufettu tutale ùn pò più esse usatu, cusì a riparazione di e gammi / pedi di u sufettu hè imperativa.

U vostru sdi pedi/gambesò dannati.U riparatore deve prima verificà di quale materiale hè fattu di u vostru divano, è poi determinà l'estensione di u dannu, è infine riparà.

Metudu di riparazionegambe di u sofà di metallu:

U sufettu di ferru trà e gambe di u sofa di metallu hà una causa relativamente simplice di danni, di solitu perchè a terra hè umita è u metale hè dannatu.U metudu generale di riparazione hè di truvà un tubu di ligame adattatu o kit è saldallu à u divano induve a parte dannata hè stata eliminata.Tuttavia, sta pipa di sustituzione deve esse rinnuvata è imballata, altrimenti affettarà l'aspettu generale di u divano.

https://www.gelanfurnitureleg.com/sofa-feet-bronze-bed-leg-drawbench-metal-sofa-legs-gelan-product/

Metudu di mantenimentu di legnugambe di divano:

Se u sufettu hè un sufettu di lignu, ci sò parechje ragioni per u dannu.L'aria hè umida / secca, dannata da e forze esterne, è a superficia di pittura di u sufettu cascà.Ùn hè micca un dannu seriu.U riparatore di mobili pò riparà, cum'è legnu solidu cracked, legnu rottu, danni di bump, etc.Some danni à grande scala o irreversibile, o u mobili hè troppu vechju (eccettu mobili in legnu solidu cù valore di cullezzione), u maestru di riparazione ùn hè più cunsigliatu. riparazioni.Hè pussibule cumprà un novu sufettu perchè u costu di mantenimentu hè troppu altu.

U principiu di a riparazione di u sofa di lignu hè simile à a riparazione di u mobili di lignu solidu chì avemu parlatu prima, ma i passi di riparazione specifichi sò diffirenti.Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione digambe di metallu persunalizati.Ottene più dettagli avà!

https://www.gelanfurnitureleg.com/screw-mount-sofa-legs-funiture-accessories-decorative-cone-shape-leg-gelan-product/

Ciò chì sopra hè l'intruduzione ligata nantu à a riparazione di a gamba di u divano, benvenutu à visità u nostru situ ufficiale (wwww.gelanfurnitureleg.com), Sò u megliu fabricatore di gamba di mobili in metallo da a Cina ~

Ricerche relative à u divano di gambe di mobili:


Tempu di post: 25-May-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi