Perchè hè megliu avè i gammi nantu à un divano

U sufettu hè u principale pezzu di mobili in tutta a storia internaziunale, ancu s'è certi culturi ùn anu micca usatu finu à u seculu passatu.In certi iterazioni, u sufettu hè simplicemente un futon o un cuscinu pusatu nantu à u pianu per furnisce un padding còmode nantu à una superficia dura.Infine, u sufettu hè pensatu per avè gammi è pò esse elevatu à una altezza più altu ch'è u pianu.Dopu, u Gelanfabricatore di divani di gambe di mobilivi dicerà perchè e gambe di u divano sò megliu.

U mutivu per quessa hè megliu per avè gammi nantu à un divano hè chì l'Associazione Culturale pensa chì u pianu hè bruttu.In ogni casu, in più di i mutivi culturali è storichi, i divani cù i pedi anu assai vantaghji.Se vulete sapè s'ellu hè necessariu d'investisce in un divano cù gammi, o fora di l'estetica è a cultura, ùn hà micca usu praticu.

Chì sò i benefici di avè i gammi nantu à un divano?

1. Stabilità

Un divano senza cuscini per i piedi è sicuramente più stabile che un divano senza cuscini per i piedi.Ancu s'ellu l'ultimu metudu si move un pocu tempu in usu, u sufettu cù i pedi serà più "firmu" è pò esse riparatu induve si trova.

2. Facile à accede

Un svantaghju di un sufettu o cuscinettu senza gammi hè chì avete da piegà, qualchì volta più bassu à a terra per pusà. Ancu s'ellu pò esse una scelta megliu per certi persone, a maiò parte di l'adulti trovanu sempre faciule à pusà nantu à u divano è micca. lascià a terra.

In fondu, u vantaghju di un sufettu cù e gammi hè di riduce a postura di ghjinochje, riducendu cusì a postura di seduta, in particulare per e persone cù ferite di gambe, anca o spalle o anziani.

3. Bona durabilità è alta pulizia

Perchè ùn ci hè micca un attritu in cuntattu direttu cù u pianu, i divani senza pedi è i tappetti di u pavimentu generalmente portanu più veloce nantu à a decoru sottu.Inoltre, hè faciule d'entre in cuntattu cù u polu, è hè faciule di cullà i detriti è a terra.

I divani cù i gammi ùn sò micca cusì, perchè sò alzati nantu à a terra è evitendu a friczione nantu à a superficia dura, chì estende a so vita di serviziu.Inoltre, paragunatu à un divano senza gambe, un divano à gambe ùn raccoglie micca troppu polvera è terra è richiede menu pulizia è mantenimentu generale.

Hè per quessa chì u divano hà megliu gambe stabile, faciule da piglià, più durable, più pulito.

Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione digamba di tavola all'ingrosso.Ottene più dettagli avà!

Se vulete sapè di più nantu à e gambe di divani, pudete cercà "furniturelegssupplier.com". Semu un fornitore di gamba di sofà da a Cina - Gelan, benvenutu à cunsultàci!

Ricerche relative à u divano di gambe di mobili:


Tempu di Postu: Apr-28-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi