Cumu currisponde à diversi mobili cù gambe di mobili di metallo

Quandu si cuncepisce un spaziu di casa, parechji fatturi deve esse cunsideratu per rende vivace è in linea cù l'aspettattivi di u pruprietariu.Certi fattori chì deve esse cunsideratu includenu i materiali utilizati intornu à a stanza, l'arrangementu è a disposizione di u mobili, l'attrezzi è l'equipaggiu, u culore di i muri è i tetti, è i temi architettonichi, etc.fabricatore di gambe di mobili in metalloGeran spiegherà l'abbinamentu di diversi mobili è gambe di mobili di metallo.

Scelta di materiale per mobili è gambe di mobili di metallo

Un fattore chì guarantisci a coesione di tutti i mobili hè i so materiali.Sempre chì sceglite è cumprà mobili di stanza, assicuratevi d'utilizà u stessu materiale o materiale strettamente ligatu.Allora, se alcuni di i vostri mobili esistenti cuntenenu chrome, quercia nera è ornamenti antichi di ramu pulitu, allora avete da cumprà ornamenti simili per i gammi di u mobili.Questu hà da unisce strettamente tutti l'elementi in u vostru spaziu, dendu un aspettu bellu è cohesiu, chì permette à a vostra famiglia è i visitori di fighjulà in stupente.

U mobili currisponde à a forma di i gammi di u mobili metallicu

In più di u materiale è di l'altitudine, deve ancu attentu à l'aspettu di u mobili è a forma di e gambe di sustegnu.Certi mobuli anu outriggers, mentri àutri sò in linea recta.Inoltre, l'altri prudutti di u mobili anu gammi tapered o cantilever legs.Cum'è l'altezza di a gamba, cumminendu diversi cumpunenti di mobili in forma di gamba pò aiutà à creà un spaziu più spaziosu è più diversu.

L'altezza currispundente di u mobili è i gammi di u mobili metallicu

Per ottene l'equilibriu, deve esse elettu mobili chì ponu esse usatu cù altri mobili esistenti.In altri palori, l'altezza di i pedi di divani, sedie, tavulini è altri mobili deve esse cambiatu per permette à i vostri ochji per passà per a stanza.Cuntrariu di u materiale, mobili di a listessa altezza pò ancu esse distracting.In fatti, se pensa à allineà tutti i mobili in un latu di a stanza cù a listessa altezza, altri si sentenu ancu claustrofobichi.A basa di certi mobili deve estenderà à u pianu, mentri àutri deve esse almenu 6 inch sopra a terra.

U sopra illustra l'impurtanza di i gammi di mobili di metallo.Allora, i gammi di u mobili in forma di piramide sò ancu un altru disignu, chì hè assai adattatu per sedie in pelle è sedie cuscini in l'uffizii amministrativi.。

Chì sò i tipi di gambe di mobili?

Piedi di mobili in legnu

I gammi grossi sò i più cumuni in u mobili di lignu, perchè u legnu hè faciule per esse culurita o culurata, è si cuncorda bè cù ogni tipu di mobili.U legnu hè ancu faciule di processà è pò esse fattu in diverse forme è mudelli.

Piedi di mobili d'aluminiu

Sicondu i vostri bisogni, u supportu di mobili d'aluminiu hè un materiale ligeru è elegante chì pò rimpiazzà l'acciaio inox..

Piedi di mobili in acciaio inox

L'acciaio inossidabile ùn hè micca brillanti cum'è u cromu, ma hè assai durable è hè a prima scelta per u mobili outdoor.

Piedi di mobili in ottone

U mobili di bronzu hè un materiale ideale per aghjunghje incantu à a stanza.U mobili di cobre dà à qualsiasi mobili un aspettu lussuoso è squisitu.

Piedi di mobili cromati

Cum'è un metallu brillanti, u cromu hè un mezzu efficace per attruverà l'attenzione di e persone, cusì i gammi di u mobili di cromu cromu sò assai adattati per u disignu mudernu.

Credu chì dopu avè lettu, ognunu hà una certa cunniscenza di l'abbinamentu di i gammi di mobili di metallo.S'ellu ci hè qualcosa altru chì ùn capisce micca, benvenuti à cunsultà noi, simu aFornitore di gambe di mobili in metalloda China-Grand Blue.

Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione digambe di tavulinu persunalizati in metallo.Ottene più dettagli avà!

Immagini per i piedi di mobili di metallo


Tempu di post: 19-mar-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi