Cumu fà rapidamente e gambe di tavulinu in metallo di caffè

Pudete fà capolavori eleganti, delicati è scultorei di mobili di tavulinu di metallo.Inoltre, e gambe di tavulinu di metallo sò faciuli d'installà, è quasi ogni superficia plana pò esse usata cum'è desktop.Per esempiu, i gammi di tavulinu in metallo di caffè instantanu, u modu più faciule per fà una tavola hè di utilizà gammi di hairpin per fà una tavola!Dopu, ufabricatore di gambe di tavulinu in metalloGran Furniture Legs vi dice e precauzioni per fà e gambe di tavuletta.

Chì sò e precauzioni per fà e gambe di tavuletta ?

1.Selezzione cumpetenze

Ovviamente, l'altezza hè a forza motrice chjave per a scelta di gambe di tavulinu.Per sgabelli o tavule di caffè, aduprà gambe di tavulinu di 16 inch high.Per i brackets terminali, aduprà 24 inch.I tavule è e tavule sò 28 inch.lunghezza.

2.Two-pole o tri-pole ?

Per i tavulini chjuchi, l'apparenza è l'effettu di una tavola di 28 inch di dui poli hè assai bona.Per tavule più grande è cime più grossi, avete bisognu di cunsiderà una tavola di trè bar.Trè colpi stiffen i gammi è eliminanu ogni oscillazione.U mantellu grossu pare ancu bè!

A manca ci sò dui gambe di tavulinu per i picculi prughjetti.Comu pudete vede da a diritta, tavule più grande è tavulini più grossi ponu esse usatu cù trè gambe.

3.Leg decoru

I gammi di tavulinu sò fatti d'azzaru, chì arrughjeranu è macchianu a ropa è i tappeti.Per quessa, u nostru countertop adotta a pratica tecnulugia di trattamentu di a superficia di rivestimentu in polvere è ancu adotta a tecnulugia avanzata di trattamentu di a superficia galvanica.Sò più resistenti à a corrosione cà e gambe d'acciaio senza rivestimentu.

4.Top sustegnu

I tavulini cunvinziunali utilizanu grembiuli periferichi per cunnette e gammi è formanu una basa per impediscenu a cima di sagging.Ma ùn ci hè micca un grembiule nantu à a tavula.À u cuntrariu, i gammi di a tavula sò direttamente cunnessi à u fondu di u tavulinu.Quì, pudete cuncepisce u vostru propiu desktop.Siccomu ùn ci hè micca un grembiule, per mantene a tavula piatta è supportu, pudete cunsiderà l'aghjunzione di plywood in legnu in a gamba di a tavola.

5.Place i gammi di tavulinu sottu à a tavola

E gambe di tavulinu sò faciuli d'installà.I gammi sò cunnessi cù i viti di fissazione di u top plate, almenu "grossu".Se almenu una di e vostre estremità puntate hè grossa, i viti chì vi damu ùn perforaranu micca a tavola.U vitu guidatu da a testa quadrata pò esse strettu pocu à pocu.Se ùn avete micca un pocu quadratu, pudemu vende à voi.U vitu hè auto-tapping, perchè se utilizate un drive di forza, ùn avete micca bisognu di perforazione di posizionamentu pre-perforatu.Sè aduprate un cacciavite, prima perforate un foru pilotu.Se a superficia superiore ùn hè micca più di un inch di grossu, i viti anu da esse scurciati.

6.Munting legs

I pedi sò faciuli di stallà è sguassà.Turnate a tavula per compie sta azione.Pone una gamba à tempu luntanu da u cantonu di a tavula, à circa 2 inch da u bordu di a tavula.Fixà temporaneamente cù dui viti.In listessu modu, ci sò trè altre gambe.Turnate a tavula è fate una valutazione.Pudete aghjustà a pusizione di a gamba secondu u vostru propiu giudiziu esteticu.Dopu avè righjuntu a forma adatta, utilizate i viti rimanenti per riparà a gamba.

Infine, i gammi di u scrittore sò una bella manera di spressione un stile forte.Hanu assai decorazioni per cumplementarii a vostra decorazione.Sò faciuli di stallà, quasi sottu à ogni superficia di lignu.Aghjunghjendu un sistema di tacche pò rinfurzà u desktop.

Quì sopra sò e precauzioni per fà e gambe di tavulinu in metallo di caffè.Spergu chì vi aiuterà in una certa misura.Se ùn sapete nunda, benvenutu à cunsultà.Semu aFornitore di gambe di mobili in metalloda a Cina - Glan.

Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione diall'ingrosso gambe di tavulinu in metallo.Ottene più dettagli avà!

Immagini per i piedi di mobili di metallo

A ghjente dumanda ancu

Cumu caccià a ruggine da e gambe di tavulinu di metallo

Cumu prutege u vostru mobili di metallu ècaccià a ruggine, face chì i vostri mobili parenu puliti ?

Eccu alcuni cunsiglii per sguassà a ruggine da e gambe di metallo:


Tempu di post: 19-mar-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi