Chì sò i tipi è l'usi di i gammi di u sofa di metallu

In a vita di ogni ghjornu, ognunu sapi chì tipi di divani sò.Ma ci sò certi tipi è usi digambe di u sofà di metallu.Ùn duvete micca capisce !Oghje, u fabricatore di gammi di divani di metallo in Cina vi presentà.

Introduzione à utippiè usi di i gammi di u divano di metallu:

Piedi di divano in metallo in forma di L

Hè pruduciutu da die-casting, stamping, saldatura è altri prucessi.Diversi gammi di divani di metallu sò principarmenti usati in divani di tela è di pelle.

Sofà Pedi dritti è Pede Mediu

L'apparenza hè squisita è liscia, è i gammi tipici di u sofa di metallu sò principarmenti usati in divani bassi è parechji divani antichi.

Gamba di sofà di metallu di tubu orizontale

usa alta lucidatura è lucidatura, u pruduttu pare relativamente altu è convincente.Stu tipu di gammi di sofà di metallu sò generalmente usati in divani di pelle, stili muderni, divani di tela di pocu prufilu, etc.

Tubu di cune di pede di sofà

L'usu di materiali d'acciaio inox d'alta qualità per a trasfurmazioni è a produzzione hà e caratteristiche di durabilità è stabilità.Stu tipu di sufettu di metallu hè generalmente utilizatu in divani muderni cù gammi alti o divani simplici di tela.

divano à trè punte

U divano à trè punte hè più praticu in a vita di ogni ghjornu, principarmenti adattatu per alcuni tessuti muderni o divani di pelle.Hà u principiu di stabilità triangulare, cusì hè assai stabile in termini di stabilità.

divano pedi piegati

In cunfrontu cù e gammi à trè punte di u divano, i gammi curvati di u divano anu più sensu di designu.L'aspettu hè simplice è altu, dà à e persone un sensu unicu.Sò usati principarmenti nantu à certi divani simplici è individuali.

Precauzioni:

Quandu cumprate i gammi di u sofa di metallu, ricordate di sceglie e caratteristiche di u divano stessu.

U sopra hè una introduzione à i tipi è l'usi di i gammi di u sofa di metallu.Se vulete sapè più nantu à e gambe di mobili di metallo, visitate "furniturelegssupplier.com".Semu u fornitore di gambe di mobili in metallo da China-Geran, cuntattateci avà!

Cumu installà a gamba di u divano?

L'assenza di gammi di divani o di gammi di divani chì spessu cascanu pò causà chì u divano si sbilancia o scuzzulate.cumu stallà?Per piacè seguite a Gland Sofa Leg Factory per capisce:

Micca tutte e gammi di u sofa parenu listessi, è sò attaccati in modu diversu.

I bulloni di l'appenditore di alcune gambe di u sofa ponu esse avvitati in T-nuts installati nantu à u divano.Altri utilizanu viti di legnu per riparà a piastra superiore nantu à u divano.Ci hè ancu qualchi gammi di sofà viti, chì sò direttamente fissati nantu à u quadru di u sofa cù viti di legnu.Pudete riparà i vostri pedi à u divano, indipendentemente da cumu sò stati urigginariamenti fissi.

Metudu:

1. Turnate u divano è verificate u fondu di u quadru di u divano.Determina cumu si sò assicurati i vostri gammi di u sofa.

2. Se u top plate o T-nut hè stallatu nantu à u quadru di lignu, vitete e gambe di u sofa à u fondu di u sufettu.

3. Se a noce manca, per piacè rimpiazzà a T-nut o u top plate.

Installa un novu T-nut o top plate

1. Quandu compra un novu T-nut, per piacè pigliate a gamba di u sofa à a ferreteria o à u centru di decorazione di a casa per assicurà chì u bullone di l'appenditore si adatta à a T-nut.

Se a piastra superiore manca, cumprà una piastra di fondu chì si adatta à i perni di ganciu nantu à u fondu di u quadru di u sofa è e gambe di u divano.

A noce di u top plate hè stallatu permanentemente in u centru di u platu, cusì vi furnisce un locu per riparà e gammi cù un pin di sospensione.

2. Appoghjate a T-nut nantu à u quadru di u sofa cù i unghie metalliche di fronte à u quadru.Assicuratevi chì a nova T-nut hè allinata cù u pirtusu originale nantu à u quadru di u sofa.Aduprate un martellu per chjappà a T-nut in u quadru.

Se u vostru sufettu hà inizialmente sti viti, utilizate viti di legnu per fixà a nova piastra superiore à u quadru di u sofa.

3. Screw i viti di ganciu di i gammi di u sofa in a nova T-nut o top plate.

Sustituite u bullone

1. S'ellu ùn pò micca esse fissatu nantu à a gamba di u divano o hè persu, per piacè stallà novi bulloni di ganciu.Questu hè bisognu di utilizà bulloni di appiccicazione ligeramente più grande per avvità in i gammi originali di u divano, è installate una piastra superiore o una T-nut chì s'adatta à i novi bulloni.

2. Screw una noce di testa esagonale ordinariu à u latu di u bultu di l'hanger utilizatu per avvità in u T-bolt o a piastra superiore.Stringhje a noce nantu à u bullone.Quandu s'avvicinà a noce in a gamba di u sofa, a noce pruteghja u filu nantu à u bolt.

3. Inserite l'estremità puntata di u bullone di l'hanger in u pirtusu originale di a gamba di u sofa.Installa a chjave regulabile nantu à a noce à testa esagonale chì avete installatu prima nantu à u bullonu di u ganciu.Screw the hanger bolt in a gamba di u divano finu à chì a noce hè à flussu cù a gamba di u divano.

4. Sguassate i noci di testa esagonale da i bulloni di l'impugnatura.Avvitate u novu viti di colpu di a gamba di u divano in a nova T-nut o piastra superiore.

Fix the legs cù viti di legnu

1. Align the screw holes on the sofa feet with the screw holes on the sofa frame.

2. Passà i viti di legnu uriginale attraversu i pedi.Aduprate un cacciavite per stringhje i viti in u quadru di u sofa per assicurà e gammi in u locu.

3. S'ellu ùn hè più fissatu nantu à u divano, perchè u pirtusu di u quadru uriginale hè statu strappatu, per piacè rimpiazzà cù i viti di legnu originale.Aduprate una vite di legnu ligeramente più longa è più grossa in modu chì quandu vite a vite in u divano, a vite pò piglià u latu intaccatu di u pirtusu originale in u quadru.

Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione digambe di tavulinu di ferru persunalizati.Ottene più dettagli avà!

U sopra hè circa i passi di prucessu di stallà gammi di sofà, spergu chì vi sarà di qualchi aiutu à voi;se vulete sapè più nantu à e gambe di divani in metallo, visitate "furniturelegssupplier.com"Semu un fornitore di gamba di sofà di metallo da a Cina - Gelan, cuntattateci avà!


Tempu di Postu: 14-May-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi