Perchè sò più è più persone chì stallanu gambe di sofà di metallo

U sofà hè u mobili principale in tutta a storia internaziunale, ancu s'è certi culturi ùn anu micca usatu finu à u seculu passatu.In certi iterazioni, u sufettu hè simplicemente un futon o un cuscinu postu nantu à u pianu per furnisce un padding cunfortu nantu à una superficia dura.Infine, u sufettu hè pensatu per avè gammi è pò esse elevatu à una altezza sopra u pianu.Questu hè accadutu perchè l'Associu Culturale pensava chì a terra era brutta.In ogni casu, fora di ragioni culturali è storichi, i divani cù i pedi anu assai vantaghji.Dopu, ufabricatore di pedi di mobiliGeran vi parlerà di metallu

I vantaghji di i pedi di u sofa di metallu

•Stabilità

Un sufettu cù pedi hè più stabile cà un sufettu senza pedi.L'ultime tende à muvimenti ligeramente durante l'usu, ma u sufettu di u pede stessu s'arradica è pò esse fissatu induve si trova.

• Facile à accede

Unu di i svantaghji di un sufettu o un cuscinu senza legless hè chì duvete chjappà, qualchì volta à u livellu di a terra, per pusà in questu.Ancu s'ellu pò esse una scelta megliu per certi pirsuni, a maiò parte di l'adulti trovanu chì e so gammi ùn lascianu micca a terra quandu sò à pusà nantu à u divano.

•Higher durabilità è supiriuri pulizia

U divano à gambe hè alzatu à u pianu, evitendu l'attrito di e superfici dure, allargendu cusì a vita di serviziu.Inoltre, paragunatu à un sufettu senza gammi, un sufettu cù gammi ùn cullighja micca troppu polvera è terra, è esige menu pulizia è mantenimentu generale.

Siccomu u divano cù i pedi hà tanti vantaghji, cumu installà i pedi di u sofa di metallu?

A mancanza o a caduta di e gammi di u divano pò causà chì u divano si inclina o scuzzulate.Micca tutte e gammi di u sofa parenu uguali, è sò cunnessi in modu diffirenti.Indipendentemente da u metudu di fissazione originale, pudete riparà i vostri pedi nantu à u divano.

1.Turn u divano è verificate u fondu di u quadru di u divano.Determina cumu si sò assicurati i vostri gammi di u sofa.

2.Se un top plate o T-nut hè stallatu nantu à u quadru di lignu, vitete e gambe di u sofa à u fondu di u sufettu.

3.Se a noce manca, rimpiazzà a T-nut o u top plate.

Installa un novu T-nut o top plate

1.Quandu cumprà novi T-nuts, per piacè mette e gambe di u sofa di metallo in una ferreteria o un centru di decorazione di a casa per assicurà chì i bulloni di l'appenditore si adattanu à i T-nuts.Se a piastra superiore manca, per piacè cumprà una piastra di basa di ganciu chì si adatta à u fondu di u quadru di u vostru divano è à e gambe di u divano.A noce superiore hè stallata in permanenza in u centru di u bordu, chì vi dà un locu per utilizà u supportu di fissazione retractable.

2.Place a T-nut contr'à u quadru di u sofa è puntate i unghie di metallu versu u quadru.Assicuratevi chì a nova T-nut currisponde à u pirtusu originale nantu à u quadru di u divano.Colpite a T-nut in u quadru cun un martellu.Se u vostru sufettu hè statu stallatu urigginariamente cù sti viti, aduprate viti di legnu per riparà a nova piastra superiore à u quadru di u sufettu.

3.Screw i viti di ganciu di i gammi di u sofa in u novu T-nut o top plate.

Sustituite u bullone

1.Se i gammi di u divano ùn ponu esse riparati o mancanu, per piacè stallà novi bulloni di boom.Questu hè bisognu di utilizà un bolt di boom ligeramente più grande per avvità in a gamba uriginale di u sofa, è installate una piastra superiore o T-nut adattata per u novu boom.

2.Screw u nut esagonale ordinariu à u latu di u T-bolt o u bolt appiccicatu utilizatu nantu à a piastra superiore.Fissate a noce nantu à u bullone.Screw the nut in a gamba di u divano, pò prutege u filu nantu à u bullone.

3.Insert a punta di u boom in u pirtusu originale di a gamba di u sofa.Installa una chjave regulabile à u dado esagonale chì avete installatu prima nantu à u bullone di supportu.Screw the boom bolt in a gamba di u divano di metallu finu à chì a noce hè arruvinata cù a gamba di u divano di metallu.

4.Remove i dadi a testa esagonale da i bulloni di l'hanger.Avvitate u novu viti di colpu di a gamba di u divano in a nova T-nut o piastra superiore.

Fix the legs cù viti di legnu

1. Align the screw holes on the metal sofa legs with the screw holes on the frame of sofa.

2. Passà i viti di legnu uriginale attraversu i pedi.Aduprate un cacciavite per stringhje i viti in u quadru di u sofa per assicurà e gammi in u locu.

3. Se u foru di u quadru uriginale hè statu spogliatu è ùn hè più fissatu nantu à u divano, per piacè rimpiazzà cù i viti di legnu originale.Aduprate una vite di legnu ligeramente più longa è più grossa in modu chì quandu vite a vite in u divano, a vite pò piglià u latu intaccatu di u pirtusu originale in u quadru.

Credu chì dopu avè lettu, ùn site micca straneru à i gammi di u sofà di metallo.Sì avete qualchì quistione, per piacè cunsultateci.Semu aFornitore di gamba di divano in metalloda China-Grand Blue.

Avemu furnitu l'infurmazioni di citazione diall'ingrosso gambe di forcina.Ottene più dettagli avà!

Immagini per i piedi di mobili di metallo


Tempu di post: 19-mar-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi