Chì hè megliu per u divano cù pedi altu o pedi curtite

U divano hè megliu cù pedi alti o pedi curtite?Principalmente da e considerazioni estetiche è pratiche, oghje ufornitore di gambe di mobilivi darà una breve descrizzione.

Estetica, principarmenti ligata à u stilu

U stilu cumpletu da u pianu à u tettu hà una cosa in cumunu chì l'altezza di seduta hè più corta.A caratteristica di sti stili hè un truccu.Sti stili spessu currispondenu cù una prufundità di seduta più profonda.U stilu di pavimentu hè adattatu per u tipu di menti.A prufundità di seduta hè in generale menu di 40. A maiò parte di i frames di metalli muntati in u pianu seranu utilizati cum'è u supportu di fondu.A parte sottu à a terra hè direttamente in cuntattu cù a terra cun un pad di gomma.Sè vo scontru un corpu split, aduprate pedi di plastica assai boni è boni direttamente è utilizate un martellu per chjappà.I meglius utilizanu pedi curtite solidi.Hè cumpletamente vicinu à a terra è ùn hè micca adattatu per i zoni climatichi cù l'aria umida è torna à u celu miridiunali.Siconda, se u tela di fondu ùn hè micca tissutu, hè più propensu à prublemi.Inoltre, hè assai difficiule di pulizziari a terra è a terra.Ancu s'ellu ùn entrerà micca grossi pezzi di basura, u polu è l'acqua chì sò trascinati in terra corroderanu direttamente u fondu.Se ci hè troppu acqua, entrerà in l'internu è pruvucarà l'odore di u pinu internu.

U sicondu hè u stilu più curtu, chì hè u pede in forma di 7 chì avemu usu di usu.U stilu di sti pedi di pinu hè spessu 6 cm in altu.Questa altezza hè un pocu imbarazzante.A spazzatrice ùn pò micca entra è hè faciule per ammuccià a terra.Sofà cù questi pedi sò spessu stili più vechji.In u divano precedente, ùn ci era micca opzioni per i pedi.In altri palori, i divani di tutti sò direttamente utilizati in u listessu modu.Per quessa, l'altezza di seduta di sti stili hè relativamente alta, è u tipu di sti stili hè biased versu pusà.

U terzu hè u stilettos più populari.Attualmente, u numeru di pedi di sofà hè quant'è cintunari.Pedi di legnu, pedi di ferru, pedi d'acciaio inossidabile elettroplated... ogni tipu di stili emergenu à l'infinitu.U mutivu principale hè l'emergenza di robots spazzanti.Per esse onesto, a spazzatrice ùn pò micca ghjunghje cumplettamente u livellu di pulizia vera.In fatti, hè megliu cà nunda.L'effettu di a pulizia pò esse u stessu di i zitelli chì spazzanu u pianu.Allora, quandu vi turnate à u divano, si sceglie agamba di divanochì hè più di 13 cm altu, ùn deve esse micca spazzatrice per entra. Un altru mutivu hè chì u saccu di sedia di u divano precedente pare più grossu è dà un sensu di calma.Hè sempre un mondu di pedi alti.Questa hè l'era di i pedi alti minimalisti cù sacchetti di sedili puliti è staccabili.

Allora cumminendu e duie cunclusioni sopra

1. Sweeping machine hè necessariu, è mantene cù a tendenza hè minimalista.

2. Stendu in una forma chubby, hè più casuale in casa (simile à un sofa lazy, hè cumpletamente in terra)

3. U stilu in u mezzu, u stilu hè più vechju è più vechju, forsi a maiò parte di e persone chì piacenu i stili classici sceglienu

U sopra hè una breve introduzione à i pedi alti è bassi di u sufettu.Se vulete sapè di più nantu à e gambe di u divano, cuntattate u nostru fabricatore prufessiunale di mobili persunalizati.

Ricerche relative à u divano di gambe di mobili:

Video


Tempu di Postu: Dec-30-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi